niedziela, 5 sierpnia 2012

u Emi. : 3

Cześć!
Przepraszam, że wczoraj nie dodałam żadnego postu, ale nie miałam po prostu kiedy. Nocowałam wczoraj u Dagmary,a potem pojechałam na zakupy i pogrzeb. Po nim przyszły po mnie Pamela i Daga i powędrowałyśmy do Emi.:)  Spędziłam prawie u niej cały dzień. Śpiewałyśmy różne piosenki, robiłyśmy "kopiec z kreta"! Podobno wyszedł pysznie, jednak nie zdążyłam go spróbować bo po przed 23 musiałam zwinąć się do domu. Ale dzisiaj podobno Dagmara mi przyniesie kawałek. Później dodam jeszcze post ze zdjęciami wczorajszego outfitu.:) A! I edytuję ten post dodając zdjęcia z wczoraj, jeżeli zgram je od Emi :3


Co do ćwieków i przerabiania spodni, kupiłam wybielacz, jednak ćwieków nie szukałam. Nie miałam czasu, może w tym tygodniu coś wykombinuję : p
A tym czasem zostawiam Was z wakacyjnym, bardzo pozytywnym hitem lata 2012! :D

1 komentarz:

Jeżeli mnie obserwujesz napisz, a odwdzięczę się na pewno! : )