środa, 22 sierpnia 2012

Leniwie ;3

Hej!
Nie mam dzisiaj pomysłu na notkę bo w sumie nic się nie działo. Leniuchowałam cały dzień w domu, oglądając filmy, siedząc przed komputerem. Po południu jakoś coś się jednak zaczęło dziać i poszukiwałam z dziewczynami takiego jednego ktosia :3


Nie mogę doczekać się piątku! Dagmara i Pamela przyjeżdżają do mnie do Warszawy się ze mną spotkać, to będzie na pewno cudny dzień spędzony z nimi <3 Teraz z każdego dnia będę korzystać w 100%!
Teraz zawijam spać, bo pomimo siedzenia cały dzień w domu jestem zmęczona i oczy same mi się kleją, dobranoc! :*

edit.: komentować będę jutro :3

5 komentarzy:

  1. Przyjeżdżamy,przyjeżdżamy.<3 | P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jeszcze jeden dzień i piątek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też mam czasem takie leniwe dni, jednak mnie to bardzo męczy :c musze to zmienić i też korzystać z życia i wg wakacji mimo że końcówka ;p

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli mnie obserwujesz napisz, a odwdzięczę się na pewno! : )