piątek, 3 sierpnia 2012

Regularne pisanie

Hej hej !
Moim postanowieniem na teraz jest regularne pisanie! Więc od teraz zbieram siły i do roboty! :)
Pojawił się nowy wygląd bloga, jest on stanowczo cieplejszy od ostatniego. Pomyślałam, że jeżeli jest lato to ciepłe kolory będą idealne! A wy co myślicie? Mam także jeszcze nowy nagłówek, jednak pojawiają się komplikacje przy jego dodawaniu..
Wczoraj po 20.30 umówiłam się z Losią na basen. Niestety nie mam żadnych zdjęć, ponieważ nie można wnosić aparatu. Pojechałyśmy, było bardzo fajnie. Dzisiaj powtórka i tak przez dwa tygodnie może i dłużej:) ..Chociaż trochę schudnę :P
Dzisiaj jeżeli zbiorę siły i pojadę do pasmanterii po ćwieki i do jakiegoś sklepu po wybielacz, 
spróbuje zrobić kamizelkę ombree zdobioną ćwiekami.
Oczywiście końcowy efekt pokażę na blogu! :D

Cześć! :)



4 komentarze:

Jeżeli mnie obserwujesz napisz, a odwdzięczę się na pewno! : )