środa, 5 września 2012

Po rozpoczęciu ;)

Heeej. :*
Odpowiedziałam dzisiaj na wszystkie komentarze, jutro skomentuję blogi które obserwuje bo dzisiaj już nie miałam siły :p 
Nie pisałam nic o rozpoczęciu roku szkolnego, ale to dzisiaj napiszę pomimo że było to w tamten piątek już..
Rozpoczęcie miałam na 10.30, umówiłam się z Dagą że pójdziemy na nie razem. Oczywiście co? Spóźniłyśmy się, haha. No ale to normalne. Potem wybrałyśmy się do mnie i czekałyśmy na Olaka i Ryłka.:D
Potem poszliśmy na miasto, no i tak dzień zleciał. 
Olak, a gdzieś za nim Ryłko :3Wieczorem.. ? Nie pamiętam już co robiłam :p No ale nie ważne. Zostawiam Was ze zdjęciem z tamtego dnia i idę spać, dobranoc! :*

1 komentarz:

  1. super blog!
    Zapraszam do mnie, pierwsze wideo z nagrania do mojego singla "Bilet po szczęście" :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli mnie obserwujesz napisz, a odwdzięczę się na pewno! : )