sobota, 29 września 2012

: o

Hej :3
Jej! Nie pisałam aż tydzień prawie :o  A to przez to, że nie mam czasu. 
Jak nie nauka to gdzieś wychodzę no i tak to jest.. :x
Muszę się wziąć porządnie za niego! :>

Wczoraj przyszły do mnie dziewczyny i ćwiczyłyśmy coś na dzień chłopaka.
Do jakieś 21.00 została u mnie Dagmara, mama nam zamówiła pizze no i tak jakoś czas szybko minął : )
Niedługo wychodzę na zakupy szukać prezentu dla wychowawcy. ._.
Nie mam pojęcia co mu kupić. Bo na chłopaków już mam pomysł :3
A Wy co kupujecie chłopakom ze swojej klasy na "dzień chłopaka" ?
Nie mam żadnych zdjęć a więc macie takie kamerkowe coś :>

Enjoy! <3

10 komentarzy:

  1. FAJNY BLOG OBSERWUJE I ZAPRASZAM DO MNIE http://senotobie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kupujemy głównie jakieś przekąski, chociaż
    na początku miałyśmy pomysł, żeby
    kupić im pampersy wypełnione cukierkami :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupujemy im kajdanki z takim różowym futerkiem wokół nich ;)
    wswieciemoichmarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tam nie wiem, co damy naszym chłopakom ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. my zrobiłyśmy zdjęcie z kartkami na których był napis wszystkiego najlepszego i dałyśmy w ramce + soczki no i imprezę, dla wychowawcy w antyramie to zdjęcie z wierszykiem i naszymi podpisami ;)
    ładne zdjęcie ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. heh, widzę że też się tymi sprawami zajmujesz :)
    ja zbierałam od wszystkich dziewczyn pieniądze, i kupiłam dwie paczki żelków i takie mini żele pod prysznic :D
    a dla wychowawczyni też chyba kupię jakiś zestaw '' spa '' , czekoladę i różę
    ale najpierw muszę zebrać pieniądze,bo moja klasa ma skleroze :D

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli mnie obserwujesz napisz, a odwdzięczę się na pewno! : )